Κυριακή 17 Νοεμβρίου 2013

Ηλιόλουστες Κυριακές!



Σας έχω ξαναγράψει άρθρο για το πόσο αγαπώ τις Κυριακές. Πραγματικά, είναι η καλύτερη μου μέρα και η μέρα που περιμένω όλη τη βδομάδα. Και ας ακολουθεί η αντιπαθέστατη Δευτέρα...! Τις Κυριακές λοιπόν ακολουθώ πάντα ένα γνωστό τελετουργικό: πάω σε αγαπημένα μου μέρη και στέκια μέσα στη πόλη και βλέπω αγαπημένους φίλους! 
Σήμερα ήταν άλλη μια όμορφη Κυριακή! Ήμουν έξω από πολύ νωρίς (και ας είπα το πρωί που σηκώθηκα: ''αααχ μια Κυριακή έχω να κοιμηθώ''!), γυρίζοντας το μεγαλύτερο μέρος της υπέροχης πόλης μας (η παρέα μου δε κατασταλάζει σε ένα μέρος!) και γελώντας, γελώντας πολύ!!! Μια φίλη μου, που τη βλέπω κάθε Κυριακή, λέει ότι αυτό είναι η εβδομαδιαία ψυχοθεραπεία μας! Αυτό συμβαίνει γιατί κάποιοι άνθρωποι σου βγάζουν το καλύτερο και πιο τρελό εαυτό σου. Είναι οι άνθρωποι με τους οποίους δε διστάζεις να πεις το οτιδήποτε και αυτοί που σε κάνουν να νιώθεις και πάλι 5 χρονών. Επίσης, είναι οι άνθρωποι που σε κάνουν να γελάς με όλη σου τη καρδιά! 
Όμως επειδή δε θέλω να σας κουράζω, εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι πρέπει και εσείς να βρείτε μια μέρα μέσα στη βδομάδα που θα την αφιερώνετε στον εαυτό σας και θα κάνετε αυτό που θέλετε πραγματικά! Μια μέρα που θα βλέπετε τους ανθρώπους που σας γεμίζουν θετική ενέργεια και αγάπη, για να γεμίζετε τις μπαταρίες σας και να αντιμετωπίζετε την υπόλοιπη εβδομάδα.  Πιστέψτε με, έχω καταλάβει, πως στη ζωή πρέπει να περικυκλώνεις τον εαυτό σου με άτομα που έχουν θετική ενέργεια και άτομα που σε αγαπάνε, ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ, ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΚΑΙ ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΩΣ...! 
Με το τρόπο αυτό, κάθε σας μέρα θα είναι μια ηλιόλουστη Κυριακή. Βρείτε μια μέρα λοιπόν και: χαλαρώστε, γελάστε, περπατήστε, τρέξτε, αγαπήστε, φάτε γλυκά,αδειάστε το μυαλό σας από τις έγνοιες, κάντε ποδήλατο και γενικά κάντε ότι μα ότι άλλο θέλετε!!!! Σας αξίζει!!! 






Κατερίνα




0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Chic Bonbon Life Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino